Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων.
02/10/2012 14:22
Υπάρχουν τουριστικές επιχειρήσεις που μπορούν να επιτύχουν ανάπτυξη
ακόμα και μέσα στην οικονομική κρίση; Ένα θετικό μήνυμα για τον το
χειμερινό τουρισμό δίνει το ρεκόρ εποχών στα εισιτήρια του
Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων. Η οικονομική κρίση μας έμαθε ότι η
ανάγκη για επικοινωνία είναι ακόμη μεγαλύτερη και ότι δεν υπάρχει πλέον
κανένα περιθώριο για λανθασμένες και άσκοπες ενέργειες.
CASE STUDY: Χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων Με θετικά οικονομικά
αποτελέσματα και σημαντική κερδοφορία θα ολοκληρώσει τη φετινή
οικονομική χρήση το χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων. Σε πρόσφατη
εκδήλωση στα Καλάβρυτα ο διευθύνων σύμβουλος κ. Ε. Βαζαίος παρουσίασε
τον οικονομικό απολογισμό της φετινής λειτουργίας, ενώ η κα Μαρία
Παπάζογλου της εταιρείας My Publics παρουσίασε τη στρατηγική marketing
και δημοσίων σχέσεων δίνοντας έμφαση στο πως το τουριστικό marketing
μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις και τους τουριστικούς προορισμούς
να επιτύχουν θετικά αποτελέσματα ακόμα και μέσα στην κρίση.
Τα οικονομικά αποτελέσματα έχουν ως εξής: Tα έσοδα της φετινής χρονιάς
ανέρχονται στα 1,573 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά +53% σε σχέση με την
προηγούμενη χρονιά. Σημαντική αύξηση +18,5% έχει επιτευχθεί στον αριθμό
των εισιτηρίων σε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη – εξίσου θετική
χρονιά – ενώ η αύξηση των εισιτηρίων συγκριτικά με τον μέσο όρο της
τελευταίας 6ετίας άγγιξε το +45%.
Αυτά τα θετικά αποτελέσματα δεν προέκυψαν τυχαία, αλλά μέσα από μια
σειρά συστηματικών και εστιασμένων ενεργειών.
Oι βασικοί άξονες της συνεργασίας είναι οι εξής:
– Λειτουργούμε με συγκεκριμένη στρατηγική και έγκαιρο σχεδιασμό. Αυτό
μας βοηθάει να σχεδιάσουμε έγκαιρα τις ενέργειες marketing, τo πού,
πότε και πώς θα κινηθούμε.
– H διοίκηση και η διαχείριση γίνονται με αυστηρά επιχειρηματικά
κριτήρια (τα τελευταία 2 χρόνια που η επιχείρηση έχει μετατραπεί σε
εταιρεία Α.Ε. ΟΤΑ).
– Επιτεύχθηκε καλή συνεργασία ανάμεσα στους φορείς, τον Δήμο
Καλαβρύτων, τις δημοτικές επιχειρήσεις αλλά και τους επιχειρηματίες της
ευρύτερης περιοχής. Μόνο μέσα από συνέργιες και ένωση δυνάμεων θεωρούμε
ότι μπορούμε να προχωρήσουμε μπροστά και ειδικά μέσα σε δύσκολη
συγκυρία.
Πως αντιμετωπίστηκε η κρίση:
Για να αντιμετωπιστούν οι δυσκολίες στη μετάβαση εξαιτίας της αύξησης
της βενζίνης, υιοθετήθηκε μια νέα φιλοσοφία για τα SNOW BUS Καλαβρύτων,
που με σταθερά δρομολόγια μετέφεραν τους χιονοδρόμους στο χιονοδρομικό
κέντρο 5 φορές την εβδομάδα, από διαφορετικές πόλεις και με πολύ χαμηλό
κόστος. Στην επιτυχία αυτής της ενέργειας συνέβαλε η στρατηγική
συνεργασία με τον τουριστικό οργανισμό Amphitrion που με αξιοπιστία και
υψηλό επίπεδο υπηρεσιών ανέλαβε τη διαχείριση των SNOWBUS Καλάβρυτα.
Σχεδιάσαμε πρωτοποριακές υπηρεσίες. Λειτούργησε φέτος για 2η χρονιά το
πακέτο all inclusive ski Καλάβρυτα που δημιουργήθηκε μέσα από τη
συνεργασία του χιονοδρομικού κέντρου με τους ξενοδόχους και τους
επιχειρηματίες εστίασης της περιοχής. Το πακέτο προσφέρει μια συνολική
εμπειρία σκι που περιλαμβάνει διαμονή, φαγητό, το εισιτήριο για το
χιονοδρομικό κέντρο και την ενοικίαση εξοπλισμού σε πολύ χαμηλή τιμή.
Δώσαμε προστιθέμενη αξία. Μέσα από μια σειρά ενεργειών, δώσαμε
διαφοροποιημένες και πρωτοποριακές υπηρεσίες έτσι ώστε όλες οι ομάδες
κοινού, οικογένειες, παρέες, χιονοδρόμοι, απλοί επισκέπτες κ.λπ., να
επιλέγουν το χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων, αναγνωρίζοντας ότι αξίζει
τον κόπο να δώσουν τα χρήματα τους και να απολαύσουν κάποιες από τις
υπηρεσίες του.